Zakupy w szafomania.pl - dlaczego warto:
1. Współpracują z nami marki, które dotąd nie zdecydowały się na współpracę z żadnym innym polskim sklepem
2. Najnowsze kolekcje
3. Wysyłka 48H
4. Prosty system wymiany i zwrotów
Jak potwierdzić zamówienie?
Na podany przez Państwa adres e-mail po złożeniu zamówienia zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca złóżenie zamówienia, również na bieżąco jesteście Państwo informowani o zmianie statusu zamówienia.
Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?
Zapewniamy naszym Klientom absolutne bezpieczeństwo zawieranych transakcji. Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych (danych osobowych i danych o karcie kredytowej), jakie są w tej chwili dostępne. Państwa dane osobowe przechowywane są na zabezpieczonym serwerze.
Jakie rodzaje płatności są dostępne?
Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl).
System umożliwia taki sposób prowadzenia autoryzacji, w którym pracownicy Sklepów Internetowych nie mają dostępu do przesyłanych numerów kart płatniczych Klientów. Znane one są tylko bankowi rozliczającemu transakcje. Nie zachodzi konieczność przechowywania danych dotyczących kart płatniczych w bazach Sklepów ani na żadnych serwerach internetowych. Pozwala to łatwiej i lepiej je chronić. System do obsługi internetowych transakcji jest zgodny ze standardem SET/MIA (Merchant Initiated Authorization) i zbudowany w oparciu o oprogramowanie dostarczone przez renomowanych producentów, posiadające certyfikat zgodności ze standardem SET wydanym przez organizację SETco.
Jakie są koszty przesyłki? Ile czasu będę musiał czekać na przesyłkę?
Informacje na temat przesyłki dostępne są tutaj.
Czas wysyłki 48h
Kurier GLS oraz Poczta Polska
Kurierzy GLS dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 11.00, wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia.
Zamówienia złożone w dni wolne od pracy (sobota - niedziela, święta) wysyłane są pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności skontaktowania się kuriera z klientem lub nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej lub poczty.
Dostawa na terenie całego kraju odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej GLS.
Poczta Polska
Przesyłka pobraniowa (priorytetowa) - 18,00zł
Przesyłka bez pobrania ( priorytetowa) - przesyłka doręczana w ciągu 1-2 dni roboczych 12,00 zł
Firma kurierska GLS
Anulowanie zamówienia
Zamówienie potwierdzone zostanie niezwłocznie zrealizowane dlatego prosimy o dokładne przeanalizowanie zakupu przed jego finalizacją - W wyjątkowych sytuacjach losowych zamówienie może zostać anulowane już po jego potwierdzeniu. W takim wypadku prosimy o przesłanie maila pod adres info@szafomania.pl z imieniem, nazwiskiem oraz numerem zamówienia.Nie ma możliwości anulowania zamówienia po jego wysyłce.