ZWROT

ZWROT / PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

1. Zgodnie z USTAWA z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta, klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.

2. Prosimy o wysłanie drogę elektroniczną e-maila na adres info@szafomania.pl z informacją o chęci zwrotu/reklamacji towaru. Proszę nie czekać na odpowiedź po wysłaniu formularza tylko od razu przejść do kolejnych etapów. Wysłany e-mail jest informacją dla nas o chęci zwrotu/reklamacji.

Po wysłaniu e-maila możesz śmiało wysłać swój zwrot, każdy Klient ma prawo zwrotu do 14 dni od daty odbioru paczki, więc wystarczy zapoznać się z regulaminem i wysłać paczkę jak najszybciej do nas !

3. PODSTAWOWYM WARUNKIEM ZWROTU TOWARU JEST JEGO ODESŁANIE W STANIE NIENARUSZONYM (BEZ JAKICHKOLWIEK ŚLADÓW UŻYTKOWANIA), Z METKAMI, OPAKOWANIEM, FORMULARZEM ODSTĄPIENIA OD UMOWY  ORAZ PARAGONEM!

Wszystko prosimy zapakować w kopertę i wysłać do nas.

4. W przypadku zwrotu towaru jest Państwu zwracana wartość pieniężna odsyłanego towaru wynikająca z zamówienia + koszty przesyłki* poniesione podczas składania zamówienie.

( Koszt opakowania i odesłania towaru do nas ponosi Klient.)

*Powyższa reguła nie dotyczy towarów wysyłanych poza granicę Polski. W ich wypadku, nie są zwracane koszty dostawy poniesione podczas składania zamówienia.

5. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas ZA POBRANIEM.

6. Po przyjęciu zwrotu towaru , przekażemy Państwu pieniądze w ciągu 14 dni .

7. Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, zabrudzony lub uszkodzony), będzie odesłany na koszt klienta.

8. Zwroty proszę kierować na adres:

Marcin Piórkowski Szafomania.pl 
ul. Dębowa 35/2
05-827 Grodzisk Mazowiecki

e-mail: info@szafomania.pl
telefon:  506-606-648

9. Do przesyłki dołącz "FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY / ZWROTU" – wypełnij go dokładnie.( Formularz ODSTĄPIENIA OD UMOWY otrzymałeś/łaś wraz z towarem i potwierdzeniem zakupu w przesyłce). Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego.

10. Jeśli chcesz zwrócić tylko część zamówienia, prosimy o odesłanie ORYGINAŁU PARAGONU a sobie należy pozostawić zrobione ksero, bądź zdjęcie paragonu. Tylko na tej podstawie pieniądze za częściowo zwrócony towar będą zwracane na podane konto.

Pokaż pełną wersję strony
facebook
Copyright Szafomania.pl | Website Design: Team Szafomania.pl

Sklep internetowy Shoper.pl